Pracujemy z dzieckiem w oparciu o sekwencyjną teorię uczenia się muzyki prof. Edwina Eliasa Gordona, która zakłada kolejność nabywania umiejętności muzycznych analogicznie do procesu nabywania mowy, czyli 1. słuchanie, 2. mówienie, 3. rozumienie, 4. czytanie, 5. pisanie.
To dlatego uczymy grać bez nut, ze słuchu, śpiewając, poprzez naśladownictwo za nauczycielem i w formie zabawy, jednocześnie zwracając uwagę na precyzję techniczną już od pierwszej lekcji.
Bo tam, gdzie jest audiacja, czyli rozumienie muzyki, którą się wykonuje (a nie tylko próba odtworzenia zapisu nutowego na klawiaturze instrumentu), jest też radość muzykowania.
Zajęcia prowadzi Zuzanna Wasielewska, absolwentka Certyfikowanego Rocznego Kursu Gordonowskiego, prowadzone przez Urszulę Polak z Instututu Gordonowskiego we Wrocławiu.
Zuzia tak mówi o sobie:
Moja przygoda z muzyką, a dokładnie z grą na skrzypach, rozpoczęła się w wieku 6 lat. Od tamtej pory nie rozstaję się z tym wspaniałym instrumentem. Jestem absolwentką PSM II stopnia im. Fryderyka Chopina w Poznaniu w klasie skrzypiec jazzowych. Od ponad roku jestem zafascynowana teorią uczenia się muzyki według prof. Gordona. Naukę gry na skrzypach prowadzę w oparciu o to podejście. Bardzo lubię pracę i kontakt z dziećmi, a szczególnie to, że mogę dzielić się z nimi moją największą pasją, jaką jest muzyka.
Aby umówić się na lekcję próbną, zapraszamy do kontaktu.