REGULAMIN ZAKUPÓW Informacje ogólne 1. Właścicielem strony internetowej www.czterydlonie.pl oraz sprzedającym karnety jest firma Pracownia CZTERY DŁONIE Aleksandra Bręńska z siedzibą w Poznaniu, Os. Batorego 16, NIP 6681868782, REGON 302712184 2. Karnety do wykorzystania oraz bilety na wejścia pojedyncze można nabywać zarówno stacjonarnie w Pracowni, pod adresem Os. Batorego 16, 60-687 Poznań, jak za pośrednictwem strony www.czterydlonie.pl. 3. Zamówienia na stronie internetowej mogą być składane 24 godziny na dobę. 4. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych osobowych oraz podanie numeru telefonu i adresu e-mail. 5. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto. Aby uzyskać pełną ofertę produktów i usług oferowanych przez Pracownię CZTERY DŁONIE, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 609 508 052. Poglądowa oferta znajduje się na stronie internetowej www.czterydlonie.pl w zakładce ZAJĘCIA oraz CENNIK. 6. Informacje zawarte na stronie www.czterydlonie.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. 7. Na życzenie kupujący może otrzymać fakturę imienną. W tym celu wymagany jest kontakt pod adresem czterydlonie@gmail.com Sposoby płatności, czas realizacji zamówień 1. Należność za karnety zakupione przez www.czterydlonie.pl należy uregulować poprzez system szybkich płatności dostarczanych przez przelewy24. 2. W przypadku nieopłacenia karnetu podczas procesu zakupu, karnet pozostaje nieważny. 3. Zakupiony i opłacony karnet zostaje uruchomiony z dniem zakupu. 4. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów, konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, korzystając z dowolnego formularza zwrotu w terminie do 14 dni od momentu poinformowania o pomyślnym przebiegu transakcji płatniczej, o ile nie przystąpił do zajęć, których zamówienie dotyczyło. 5. Formularz zwrotu należy przesłać pocztą na adres będący siedzibą firmy listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem poczty e-mail pod adres czterydlonie@gmail.com (rekomendujemy wysłanie wiadomości elektronicznej). 6. Środki zostaną zwrócone na podany przez kupującego nr konta bankowego przed upływem 14 dni roboczych od otrzymania formularza zwrotu. Reklamacje 1. Zakupiony przez stronę karnet może być reklamowany, jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. 2. W przypadku reklamacji Kupujący proszony jest o wysłanie stosownej wiadomości pod adres czterydlonie@gmail.com 3. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych. Przed upływem 14 dni Kupujący otrzyma informację zwrotną dotyczącą decyzji.